Thursday, September 25, 2008

sakitnyerrrrrrrrrr....


hai...selamat pagi ..selamat semuanya..cuma aku jer tak selamat malam tadi..nak tau citer..shoottttttttt....jgn bgtau org lain...nak tau kes si azib malam tadi berjaga dari kul 12 tengah malam sampailah kul 3 pagi....mata aku tak bleh layan betul hem...aku asyik tertido jer..laki aku lah yg dok jaga azib...heheehhe...pastu laki aku kejut aku:

Laki aku : mi..mi..anak nak susu agaknya ni....

aku : hem.....

(aku pun bangun dengan bangganya....gi cuci botol dalam keadaan sedar lagi..but ..ting..ting....

after jer basuh botol susu anak aku..aku berjalan nak ke dapan dalam keadaan mata tertutup korang dapat bayangkan aku terlanggar per..aku terlanggar DINDING...mak ai SAKITNYERRRRR.....dengan ibu jari aku sakit...kepala aku terus pening...mak ai sedapnya...tak dapat nak kata.....laki aku terus marah aku.....

Laki aku : yang tido tengah berjalan tu apasal....

(bukannya nak usap2 aku...ni dia marah nya aku...aku pun terus cakap...)

aku : ngantuklah.................

tu lah alkisahnya.....azib..azib....napa lah tak nak tido malam tadi....oklah itu jer!!

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com